2/02/2011

Kara, kapkara...

 
Belki anladim ama eger istemezsem, BaNa asla anlatamazsin...
Anlik gülüslerden alintilar yapardim,
çalinti derdin...
Kalintilar bulunmu$ beynimde ve ellerimde; yikama dediler,
yaladim BeN de...
Yakama yapi$an sicagin kokusu olmali,
oku demirden...
Neden burdasin dedim; cevabi, emirden...
Demlenen kokulari içiyorduk, BeNLe SeN...
Ya da SeN BeNDiN,
BeNde SeN...
Kimleri içtik ki tüm ZaMaNLaR Boyunca
ve içildik...?
Yudumlarca aglayan
iranli KiZLaRiN, makyajlarinda aktim;
demir heykellerle kurulmu$ soguklu köprülerde...
Aras Nehri miydi akan
A$K mi, pazarlara giden otolu yollardan...?
i$lenmi$ tahtalarda dondu baki$lar ve
Kaybolduk bir bir...
Azarlanmi$ KeDi Bakislariyla kaçtim otelin en karalanmis odasina...
Kara Çarsafa sardim, utanmisligimi ve agladik, beyazca çarsaflarla...
Umrumda degil dedi;
kara hem de kapkara...
Sustum ya da susturuldum, kimin umrunda...?
iranli bir KiZDiM sadece,
Kizmi$ ve Kizdirilmi$...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder